Hektisk dag

Igår var en hektisk dag.

Först var jag hos min sjukgymnast, som är väldigt gullig, och provade ut ett stödbälte för foglossningen (ser ut som ett brett, långt gummiband med kardborrband på) och sen fick jag ny tid till simträning, onsdagar kl. 8.45 (!) på morgonen!
 Fattar inte hur jag ska orka upp på morgonen nu när jag har varit hemma så länge och sovit så skönt på mornarna.

Sen var det hem och äta lite, och se till att sonen fick mat, och sen in till stan.
Där handlade jag en bröllopspresent till min kära vän Nina, som ska gifta sej nästa vecka(Grattis gumman!), och vars möhippa jag skulle på 2 timmar senare.

Efter det fick jag vila lite på ett café, med en cola och kaka, och min kära bok ("Så länge vi båda andas" av Stephenie Meyer, såklart!) 

Sedan bar det av till Maarits jobb(Ninas syster), Akademiebokhandeln (Guuud va avundsjuk jag är på henne som får jobba där) och vänta på den intet ont anande Nina.
Det var jättekul att träffas, och vi hade jättetrevligt! Hon har lyckats få tag på en riktigt smarrig klänning till bröllopet...!

Efter ett par timmar var det dags för tjejerna att dra vidare ut på äventyr i  natten, och den gravida kvinnan åkte hem med sin kära sambo och åt pommes frites som han var så gullig å in handla på vägen hem :-)

Och idag har han jobbat och slitit med att montera torktumlare och tvättmaskin i badrummet, och hjälpt till att baka pizza till hela familjen, medans jag har legat i soffan och slö-kollat på tv, eller suttit framför datorn.... Han är underbar, och han är bara MIN!!!

Och nu ska här betalas räkningar så det står hääärliga till!




Så här ser man ut nuförtiden...




Och så här ser sonen ut nuförtiden :-)



och så här ser våran nya tvättmaskin ut!

Go´natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0