Praliner minsann!

Idag har vi hyrt bil och åkt runt i minsann!
Det började med att jag skulle utnyttja en "Smart-Box" som jag fick i födelsedagspresent av mina kära släktingar, innan den gick ut.

Jag och sambon bestämmde att vi skulle på pralinkurs i Upplands-Väsby. Kursen började kl.19 och slutade kl.20.30. Det första jag tänkte  var "Nä, gud va sent vi kommer å komma hem, och så måste ja ju gå mellan alla byten me tvärbana, pendeltåg och buss".
 Så jag övertalade min käre sambo att hyra en bil, och eftersom han älskar mej, så gjore han ju det såklart!
 Tack min älskling!
 
Och när vi då ändå hade bil, så passade vi på ett hälsa på på mitt jobb och lämna nycklar bl.a.
Det var jättekul att träffa mina kära kollegor och barnen igen! Saknar er!!
 
Sen åkte vi runt och kollade tork-och tvättmaskin, och hittade 2 jättebra till ett mycket bra pris, så de inhandlades och levereras i veckan!

Sen var det ju bara hem och äta lite, och sen iväg till pralinkursen. Den var jättetrevlig, och hon som höll i kursen var verkligen en karismatisk och trevlig person,och ni kan besöka hennes hemsida HÄR.

Och pralinerna fick vi med oss hem också!
Här är dom -MUMS-!





Så nu är det bara för mej å krypa till kojs!

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0