simma lugnt

Idag var jag och simtränade för första gången på flera månader, och det var jätteskönt! Och kul att få komma ut och träffa lite folk också.
Det gick faktiskt förvånansvärt smidigt med tanke på att jag har så ont hela tiden, men det var fantastiskt att få komma ner i vattnet och känna mej tyngdlös för en gångs skull :-)

Sen var det hem och somna i soffan såklart, men jag orkade faktiskt upp och baka en sockerkaka med blåbär och jordgubbar i, som sedan familjen avnjöt med vaniljvisp till! MUMS!

Igår tvättade  och torkade jag all vår smutstvätt i vår nya tvättmaskin och torktumlare för första gången. Det tog hela dan, men inget går upp mot känslan av att bara gå in i badrummet och slänga in en tvätt!
Teknikens under!!

Nu ska jag gå och kela med min underbara sambo!!





Så här ser vår torktumlare ut färdigmonterad....



och så här ser vår tvättmaskin ut färdigmonterad....




Och så här såg min käraste ut när han monterade dom!!!

Go´natt på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Utlandsmamman

Jag vill ju se hur ni har det hemma nu efter att ni gjort om ju :-(

2009-08-27 @ 20:27:53
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Veela

ååh vad avundsjuk jag blir.. jag vill också ha egen tvättmaskin och tumlare.. :(



istället bränner jag alla sparpengar på en resa.. ja ja..

2009-08-29 @ 11:26:35
URL: http://veela73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0