TV!!!

Idag har jag och sambon bara myst och fixat hemma. Det är inte alls mycket kvar att göra hemma nu innan bebisen ska komma, men tiden går så fort!

Igår var vi och handlade i nacka Forum. Först och främst hade vi hyrt en rullstol till mej, eftersom jag knappt kan gå, så den åkte vi och hämtade vid halv elva.
Sen åkte vi till Nacka, och Jag köpte 5 st ammnings-BH:ar och 5 st ammnings-toppar.
Sen kollade sambon på dressman, och hittade en massa fina jeans och tröjor, så det blev nästan en helt ny garderob till honom :-)
Sen åt vi, jättegoda hacke-biffar med potatis och kantarell-sås,MUMS!
Och sen gick vi och kollade på en 40 tums LCD-TV, som sambon var och inhandlade och kopplade in idag! Jippiii! Det är verkligen skillnad, och SÅÅÅ trevligt att se på DVD-filmer på den! 

Efter att vi hade handlat allt det där i Nacka, så hyrde vi 3 filmer, och köpte pizza, och åkte hem och bara MÖÖÖS framför tv:n i soffan.
Vi hyrde bl.a filmen "Marley och jag", som vi såg på idag, på vår nya tv, och jag kan ju säga att den var asbra, men inte den bästa filmen att se när man är gravid. 

Utan att avslöja för mycket, kan jag ju säga att jag grät till denna film, och det blev verkligen vad som brukar kallas "The ugly cry", alltså inte ett litet försynt snyftande på lämpliga ställen, utan ett högljutt grinande och hulkande, som gjorde att sambon faktiskt brast ut i skratt när han satt och tröstade mej.
Men det var nog mycket för att jag själv blev så full i skratt åt mej själv, att jag försökte både skratta och stor-gråta på en gång, vilket framkallade de mest märkliga ljud... 

Men hur som helst är det verkligen trevligt att ha en STOOOR tv, och att få ordning och reda här hemma!  

Sköt om er!

Ha det!!


Kommentarer
Postat av: A-K

Hej vännen:-)



Inte ofta jag är inne på nätet nuförtiden.. har ju en liten Simon hemma ;-)

Låter skönt med tv § mys, även om du helst vill att hon ska komma ut bums..



syns nästa vecka!

Kram A-K

2009-10-09 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0