bilder

Idag har jag bara legat i soffan och slappat...
Nä, nu ljög jag, jag har faktiskt tvättat 2 maskiner, och vikt tvätten också.

Igår hade vi finbesök av tjocka släkten från Uppsala och Falun, för att fira att min lilla mamma fyllde 65 år i måndags!

GRATTIS MAMMA
!!!

Nu kommer hon in på Gröna lund helt gratis i resten av sitt liv! Bara det är ju värt att fira ;-)

I Torsdags var Erika här och fikade med mej och Alex, och hon hade nötter med sej. Ett utmärkt alternativ till fikabröd och sötsaker för en som har graviditets-diabetes!

Och nu har jag hittat sladden som man ska ladda kameran med, så nu har jag lite bilder att lägga upp också.
Håll till godo!


 Här är min glada, vackra vän Erika....

 

och här är den fina vagnen som vi fick köpa av henne...




och så här ser den ut när den är bäddad med lakan som vi får låna av henne....

 

och här är spjälsängen som vi får låna av henne.... (och bredvid ser ni skötbordet som jag hade när Alex var liten, och på det står en blöjhink och lådor som ska hänga på sidan av skötbordet)





Här är tvättpåsar som jag sytt,så vi slipper använda de där stora, fula IKEA-påsarna. Samtidigt som jag sydde dom, lyssnade jag såklart på "Twilight":-)  




Här är en "väggficka" som jag sydde på prov, för sen ska jag sy en till Emma, men den ska se lite annorlunda ut.



Här är den fina lampan som min älskade sambo har kämpat med att sätta upp ovanför matbordet...



och här är den andra fina lampan som han har satt upp i vårat sovrum :-)



Det var allt för denna gången!


Ut och njut!


Kommentarer
Postat av: Jennie

ÅH! Söta Erika, hon ser ut som jag minns henne :-)

Hälsa så mycket från mig när ni ses nästa gång!!! KRAM!

2009-11-01 @ 20:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0