seg dag

Idag är en seg dag...
Vi var ute igår med våra goda och glada vänner Kicki och Jocke och deras lilla Linnéa, som nu är 2 år redan!
Vi var och åt på Thai-boat, och jag blev hämtad vid porten, och sen fick vi skjuts hem också, och fortsatte sällskapa vidare över en kopp kaffe och en "Pettson och findus" film.
En mycket trevlig kväll, särskilt för mej som bara har suttit inne i lägenheten i flera dar ,och bara vaggat runt och haft ont och tagit sprutor stup i kvarten...Så det var mycket uppskattat!!  

Appropå sprutor, så har jag av min gulliga barnmorska fått Emla-salva som jag kan smörja på huden en timme innan jag ska ta min spruta, och då känns det ingenting när jag sticker mej! Helt underbart!!! Så nu slipper jag förhoppningsvis all stress och smärta och jobbiga adrenalinrushar fram till förlossningen iallafall.

Idag är min älskling och hjälper först sin mamma med datorn, och sen ska han hem till min mamma och hjälpa henne med en skrivare... så nu sitter jag här och väntar och väntar på att han ska komma hem och ha lite tid med mej också.
Samtidigt som jag funderar på vad vi ska äta till middag ikväll... Svåra beslut att fatta!!!


Det var allt för idag!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0