fixa å dona

Idag har jag varit på bassängträning, och det var jätte jätte skönt! Jag får faktiskt mindre ont när jag har varit där.
Sen var det hem och sy färdigt det som låg på sybordet, samtidigt som jag lyssnade på "Twilight" böckerna på engelska på CD. Det är verkligen skönt att sitta och pyssla samtidigt som nån läser högt för en. Det blir som meditation. Och så får jag så mycket gjort!

Jag måste bara tipsa om en blogg som min kära kollega Rosi tipsade mej om:

www.oohsome.blogspot.com

Helcoola grejer!

De senaste dagarna har min kära sambo varit jätteduktig och satt upp nya lampor i lägenheten, bytt plats på några, monterat ihop spjälsängen och bäddat den, skurat badrummet och rensat avloppet, och satt upp nya krokar därinne! Han är underbar!!!

På måndag ska jag på ett nytt ultraljud för att se så att lilla Emma inte växer för fort därinne, och med lite tur så kan min älskade följa med och se vårt lilla underverk därinne. Det känns lite orättvist att det bara är jag som ser och känner mest.
Så fort han lägger handen på magen så blir det alldeles lunt och stilla därinne. Jag hävdar att det är för att hon känner att det är pappas hand, och för att han har en lugnande inverkan på henne.

Så nu vet vi vem som får ta alla skrik-nätterna sen, hehe

Nu ska jag gå och slappa i soffan framför tv:n, bara för att jag kan!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Utlandsmamman

Lilla Emma kommer vara så söt och snäll så det blir inga skriknätter ;-)

2009-09-17 @ 21:36:11
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Nina-Pina

Halloj Sötnos!



Skit tråkigt med ditt blodsockervärde och att du måste ta insulin. Kan inte Jani hjälpa att sticka dig, det kanske går lättare.

Må så gott och var rädd om dig och magen och alla omkring dig.



Puss

2009-09-20 @ 18:19:12
URL: http://kermit100.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0