kort

Det blir ett litet kort inlägg idag.
 Jag är SÅÅÅÅÅÅ himla trött!!!
Emma sover så ryckigt, och äter så ofta på nätterna att jag inte känner att  jag får någon sammanhängande sömn alls.
Jag och Jani har turats om att sova bredvid henne, efterson jag vaknar vid minsta lilla ljud hon gör, och den som inte sover bredvid henne får iallafall lite bättre sömn än den andra.
Men hon klarar sej iallafall mer själv på dagarna nu, så jag har fått lite mer tid över till att göra smycken och sitta och spela "farmville" och "caféworld" på facebook nu, hehe.

Annars går livet sin gilla gång här. Jag och Emma var och hälsade på på mitt jobb häromdan,och det var jättekul att träffa mina kollegor och alla barnen igen.
Men efter 2 ½ timme där var jag helt slut. Emma tyckte det var jättekul med barnen i början, men när vi dansade ut granen , så blev hon lite ledsen, för mycket på en gång tror jag.
Men vi ska hälsa på där fler gånger, så hon får vänja sej vid stoj och stim och många barn, tills det är dags för henne själv att börja i förskola.

Nu piper både tvättmaskinen och Emma, så nu måste jag gå.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0